HTML

Tanulj szakmai angolt egy szakmabelitől! Ha kérdésed van: info.pharmaenglish@gmail.com

About me/Rólam

2012.05.14. 08:59 | Cupcake Panna | Szólj hozzá!

Címkék: about me

Hi, 

I have created this blog to share my English knowledge with YOU.

I am a chemist working in the pharmaceutical industry and I know how important is for us, pharmaceutical professionals, to speak the English language. Having lived and studied in the UK I am bilingual.

Here you will find essential English used in the word of business, chemistry, biology, pharmacuticals, laboratory, etc.

 

Szia!

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megosszam Veled az angol nyelvtudásom.

Vegyész vagyok a gyógyszeriparban és tudom, hogy milyen fontos is számunkra, gyógyszeripari dolgozok számára, az angol nyelv. Mivel Angliában éltem és tanultam, ezért kétnyelvű vagyok.

Itt elengedhetetlen szakmai angolt találhatsz a business, a kémia, a biológia, a gyógyszerek, a laboratórium, és a többi világából.

A bejegyzés trackback címe:

https://pharmaenglish.blog.hu/api/trackback/id/tr964507299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása